CHRISTMAS TAG ♥

Ahoj! Přeju krásný den, za chvíli bude školy konec a klepou nám na dveře vánoční prázdniny - to si žádá vánoční Tag! Takže se hezky usaďte, vezměte si horký čaj/kakao a cukroví a pojďte se semnou ponořit do té krásné atmosféry ^^ ( + doporučuji si pustit nějakou pěknou koledu )

 

Otázky jsou tak různě smíchané , na internetu jsem jich našla hodně, takže jsem to namixovala , aby to nebylo úplně to samé :) 

• Jaký je tvůj oblíbený vánoční film?
Už jsem psala zde článek . Mám jich ráda strašně moc, miluju i pohádky. Kdybych měla říct jeden, tak to bude asi Sám Doma . Ale je to fakt těžký :D

 


•Otevíráš své dárky večer nebo ráno, a v kolik?
Pokaždé večer, kolem 7-8 hodiny, někdy to však nevydržím a přemluvím ostatní, abychom šli na dárky dříve.. :D

 
 
 

•Co děláš o Vánočních prázdninách?
Za den se kouknu aspoň na 2-3 filmy , bez těch by to nebylo ono :) poslouchám písničky, balím dárky.. Taky se dívám na blogy a youtube, všechno mi vdechne tu správnou náladu :D

•Jaké je Tvé oblíbené Vánoční jídlo/pochoutka?
Hmm, asi cukroví :) 

 
•Jaká je tvá oblíbená vánoční písnička?
Je jich strašně moc, ale miluju All i want for Christmas is you , Jingle Bells , Last Christmas.. :) 

•Jaký nejlepší dárek jsi kdy dostal/a?
Asi notebook, ale všechny dárky jsou krásné :) 

•Dáváš si předsevzetí do Nového roku? Dodržuješ je?
Většinou si dávám, ale jen pár. Snažím se je co nejvíc dodržet, dávám si jen takové, aby to šlo :D Na příští rok už mám připravené 3 , možná o nich bude samostatný článek :) 

 
•Co pro tebe dělá Vánoce speciální?
Atmosféra. Miluju to. Ta pohoda, ten klid, furt to prožívám, jako nějaké malé dítě :D Ale jsem za to ráda :) 

•Co večeříte na Šťedrý den?
Klasicky kapra a bramborový salát :) 

•Jaký dárek by jsi si nejvíce přála?
Momentálně zrcadlovku , buď Nikon nebo Canon :) nebo aspoň peníze , abych si na to mohla našetřit :) 
 

Shodujete se v něčem? Taky tak milujete Vánoce? :) 

26 komentářů:

  1. Sám doma je prostě klasika, taky zbožňuju... :D ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jako malá jsem vždycky hypnotizovala slunce očima aby zalezlo co nejdříve. Takže bylo normální, když mamka už v pět smažila řízky a v šest jsme otvírali dárky :D
    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vánoce taky miluju :) Letos ale nepečem cukroví ani nijak nezdobíme dům+to počasí=nepřijde mi, že jsou Vánoce :D Nevadí, stejně se už moc těším) -L

    OdpovědětVymazat
  4. Přemýšlím, že bych ho také napsala. Ale asi ho vydám až 24.12. :) Ještě uvidím. Každopádně jsi úžasná bloggerka, baví mě tvoje články! :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Taky večeříme kapra a bramborový salát :). Vánoční předsevzetí jsem si vždycky dávala, ale už asi tak 4 roky si je nedávám, protože jsem je stejně nedodržovala :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super tag, taky jsem premyslela, ze nejaky napisu, ale mam tu nekolik restu (napriklad podzimni oblibenci :D), tak uvidim, jestli to stihnu :) Uz se tesim az si dneska pustim nejaky vanocni film a pujdu balit darky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super tag, taky jsem premyslela, ze nejaky napisu, ale mam tu nekolik restu (napriklad podzimni oblibenci :D), tak uvidim, jestli to stihnu :) Uz se tesim az si dneska pustim nejaky vanocni film a pujdu balit darky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám Vánoce taky moc ráda, shodujeme se skoro ve všem. Sám doma je můj nejoblíbenější Vánoční film :). BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  9. Mám rada Vianoce ale posledné roky mi ani nepríde,že nejaké Vianoce sú :/ :) pekný tag.
    BoraSparkle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju.. To jo, už druhý rok to stojí s tím počasím za prd :/

      Vymazat
  10. zhodujeme sa skoro so všetkým, len na vianociach nemám rada to "cukroví" ale kapustnicu :)) a nepapáme kapra :D

    OdpovědětVymazat
  11. Pekný tag :3 Pekné fotografie ♥

    Prajem príjemné prežitie vianočných sviatkov. | Gabrielle
    ♡ REALASH | AFTER HALF A YEAR ♡

    OdpovědětVymazat
  12. Super Tag! :) Já mám Vánoce ráda, ale tenhle rok si připadám, že je vůbec ani neregistruju, pořád něco dělám a nestíhám si vůbec užít tu skvělou atmosféru :/ Doufám, že ti nebude vadit, pokud tenhle Tag taky udělám, opravdu se mi líbí :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  13. Krásně jsi to napsala! :) Docela ti závidím, že se koukáš na tolik filmů denně, já vždycky skončím u toho, že vlastně ani nevím, na jaký film mám náladu a než si nějaký vyberu, tak zase skončím i youtube :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) No, občas taky nemám náladu a nekouknu třeba na žádný, ale zítra, to už to dám! :D

      Vymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!