Christmas Time + Merry Christmas ! ♥

Ahojkyy,
dnešní článek bude na téma Vánoc, opět. Bude to asi poslední článek, možná bude ještě něco jako " My Christmas Day" , aneb co jsem dostala, ale to ještě nevím jistě. V tomhle článku bych vám chtěla ukázat, co na Vánocích nejvíc miluju a taky bych vám chtěla popřát šťastné a veselé. >>

 




1) Vánoční hudba, koledy

Spolu s vánoční atmosférou to tvoří dokonalé prostředí. Vždycky si sednu na postel, pustím si koledy a balím dárky. Nejradši mám americké koledy :)


zdroj: We heart it


 
2) Nakupování dárků ( + dostávání dárků )

I když je v období Vánoc v obchoďácích spousty a spousty lidí a všichni se předbíhají, tak to mám ráda. Baví mě vybírat dárky pro ostatní a ještě lepší je, když vidím, jak si to rozbalují a že z toho mají radost :) Neodmyslitelná část je taky samozřejmě dostávání dárků, ale já je raději dávám :)

zdroj: We heart it


3) Ozdoby

Vždycky už kolem 10. prosince začínáme zdobit celý byt, nejradši mám ve svém pokoji vánoční světýlka na okně, který mi každý večer svítí :) + samozřejmě stromeček, my máme umělý . Taky ráda chodím městem , které je celé vyzdobené hvězdami a různými dekoracemi.



4) Cukroví

Samozřejmě cukroví, na který se snad každý těší. Je jednou za rok , tak proč si to neužít, že :) . My pečeme každý rok 4 druhy cukroví a myslím, že to bohatě stačí, kdybych si měla představit, že bychom měli dělat 20 druhů, asi bych se zbláznila :D



To je celé , tohle mám na Vánocích nejraději :)

Samozřejmě bych vám chtěla popřát KRÁSNÉ Vánoce, bohatého Ježíška , i když o tom to není, hlavně ať jste s rodinou a šťastní :) Moc děkuji za těch 5 měsíců, co jste tu semnou strávili od mého založení blogu, děkuji za všechny krásné komentáře , děkuji , že tu se mnou jste :)
Takže, MERRY CHRISTMAS DARLINGS ! ♥

 

A co máte na Vánocích nejraději vy? ♥


19 komentářů:

  1. Já ráda dávám, ale i dostávám, mám ráda, když má někdo radost z dárku, který ode mě dostal. :) Veselé vánoce :)
    Dendy - lifestyle

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě taky nádherné Vánoce, ať se Ti splní všechna přání a užiješ si co nejvíc tu atmosféru :) Já letos moc vánoční náladu nemám, jak kvůli počasí, tak kvůli učení na zkoušky. Ale pár druhů cukroví máme taky a ozdobené město miluju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji také krásné Vánoce! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě taky veselé Vánoce! Já mám na Vánocích nejraději celkovou atmosféru a pokud možno sníh :) -L

    OdpovědětVymazat
  5. Já miluju všechny ty ozdobičky, světýlka:) Přeji krásné Vánoce :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se taky moc líbí vánoční výzdoba jak venku tak i doma si svůj pokoj ráda vylepšuji, například světýlkami. 20 druhů cukroví mi přijde zbytečné, my děláme tak 6 druhů a bohatě to stačí plus ještě zbyde nebo to už nikdo potom nechce jíst.
    Tobě taky přeji krásné Vánoce a užij si ten nejkrásnější den v roce.

    OdpovědětVymazat
  7. Co já miluju je Sám doma, je to prostě moje vánoční klasika.:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tobe take krasne Vanoce :) Doufam, ze jsi pod stromeckem nasla vse, co sis prala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tobe take krasne Vanoce :) Doufam, ze jsi pod stromeckem nasla vse, co sis prala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný článek. Já mám na Vánocích nejraději tu atmosféru. I když letos není taková, jako vždy. Ale to nevadí. :)
    Přeji hezké vánoční svátky. :)

    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkný článek, taky spíše poslouchám a sahá tak po amerických koledách, které mi naplňují atmosféru vánoc!!
    Daily Fasshion

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherný článok. Pre mňa sú Vianoce jednou z najkrajších období, pretože sme spolu a hráme spoločenské hry. Samozrekme ale aj perníky, výzdoba a všetko ostatné mám rada

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezký článek! Já jsem taky ten typ, který Vánoce miluje a jelikož jsem velký milovník jídla, tak mi k němu zaručeně patří bramborový salát! A taky vůně jehličí ze stromku :)
    http://lucastirska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. I tobe lreju krasne a pohodove svatky! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkný článek, já mám na vánocích nejraději to, že jsme celá rodina pohromadě :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  17. Pekny clanok, fotky aj sablona. Som na Tvojom blogu prvyraz, ale musim pochvalit, ze je tu vidiet kopec prace :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!