Typy na dárky pro HOLKY

Ahoj, jelikož už začínám edici Vánočních článků, a čím jiným to začít než typy na dárky, dneska konkrétně pro holky. Je to obecně, ne každá máme stejný vkus, ale snažila jsem se vybrat věci, které by mohli potěšit všechny holky. ( hlavně teda blogerky :D ) 
 
 

1. Parfém - konkrétně jsem vybrala tento, který se dá zakoupit jen na parfums.cz . Jmenuje se Born Original , nedávno jsem dostala vzorečky tohoto parfému a musím říct, že mi ještě žádný nevoněl lépe. Opravdu krásná vůně a přemýšlím, že si ji nadělím pod stromeček O:)

2. Kniha - moje nejoblíbenější Girl Online a věřím, že by se líbila i ostatním. 

3. Kosmetika / kosmetický set - potěší každou holku, hlavně teď na Vánoce se v drogeriích prodávají různé vánoční sety, kde jsou třeba 3 produkty. Nebo něco jako kosmetický adventní kalendář :)

4. Svíčka Yankee Candle - nic nevoní líp než Yankee ani žádná svíčka nevypadá tak dobře :) určitě super typ.

5. Kryt na mobil - I já mám jako každá holka několik krytů na mobil a furt je sbírám, určitě to je dobrý typ, plno krásných krytů najdete třeba na aliexpressu :)

6. Lak na nehty či jiná manikúra 

7. Hrneček - Možná si říkáte, že tohle by nikoho nepotěšilo, ale když si zajdete např. do Tygeru a uvidíte tam všechny ty hezké stylové hrníčky, tak budete taky aspoň jeden potřebovat :)

8. A klasika nějaké obyčejné nebo hezké tričko s nápisem , potěší každého :)

A co si holky přejete vy? Máte třeba úplně jiné přání? :) 


17 komentářů:

  1. Skvelé typy. Ten hrnček a sviečka by ma veľmi potešili :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Brala bych úplně všechno :D Jenže moje smůla je, že nemám v okolí kamarádky, co by byly blázni do takovýchto věcí :( Ale pořešila jsem to kosmetikou, kterou používá každý, takže nějaké voňavé sprcháče a krémy to jistí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Parfém by mě potěšil a to platí i o tomto od Adidasu, měla jsem možnost vyzkoušet vzoreček a vůně mi voní moc :). YC je taky super a líbil by se mi i nějaký nádherný hrneček

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů.... Denisse ? V čem děláš ten obrázek "koláž" ?

    OdpovědětVymazat
  5. Vzoreček té vůně mám taky a voní vážně božsky ♥ Kryty na mobil mi nedávno přišli z Ali, ale vůbec mě nenapadlo je schovat mamce pod stromeček a už jsem jí je dala -_- :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  6. Já si přeju hodinky :)

    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tak hrnček naozaj potrebujem!! :D super článok :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  8. Sviečka by ma na Vianoce rozhodne potešila :) a aj hrnček :) pekný článok

    ordinaryhell.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ten lak je skvělý a nepohrdla bych ani hrníčkem :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to budu muset zajít do Tygeru, nějaký hrníček by se mi hodil :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné věci. :) Já bych si přála svíčku, hrníček a ten lak od Essie je taky úžasnej.

    http://theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
  12. Super typy! :) Já zrovna vymýšlím dárky pro kamarády :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, to vypadá krásně :) Mě by určitě potěšila yankee candle a ten svetýrek s liškou je naprosto rozkošný! :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
  14. všetky by som brala hneď :) pekný článok
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkné tipy :) moc se mi líbí ten svetřík :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!