I am not a morning person!

Ahoj :) taky máte občas chvilky, že nemáte co na sebe? To já mám furt a když se mi naskytla možnost si vybrat něco z e-shopu Wayfarer.cz , tak skákala radostí. Myslím, že tento e-shop všichni znáte, je to asi nejznámější český e-shop s módou. Je to i můj nejoblíbenější e-shop, už jsem dříve párkrát z něho objednávala a pokaždé jsem byla spokojená, hlavně mě baví tam nakupovat, protože jsou tam tak super kousky, které jsem v kamenných obchodech neviděla :) Dnešní řeč bude o krásné bílé mikče s nápisem I am not a morning person (což je dost výstižný !)
Na e-shopu najdete tedy i různé doplňky ( co se mi hoodně líbí jsou vaky na záda s různýma motivama ) . Líbí se mi hlavně ta originalita těch produktů no a hlavně jsem vůbec nevěděla co si mám vybrat! Doručení balíčku bylo fakt rychlý a komunikace byla velmi příjemná a rychlá :)
Z téhle mikiny jsem se fakt těšila, protože je to nejpohodlnější mikina, co doma mám. Jsem ráda, že je materiál takový slabší, že to není hodně teplý, když teď přichází jaro , takže první věc z které jsem byla nadšená :) . A za druhé, mikina je strašně příjemná a vůbec nekouše! Je z 80% bavlny a 20% polyesteru. Akorát mám tedy velikost M a je mi celkem hodně velká, ale aspoň je to pohodlné. (tabulky velikostí máte u každého produktu). Potisk mikiny vypadá taky kvalitně, tak doufejme, že se časem neošoupe.
Tuhle mikinu teď nosím opravdu nejraději, myslím, že je to super fešný kousek, který mi nemohl chybět v šatníku! :)

Máte zkušenosti s Wayfarer.cz? :) 
 

32 komentářů:

  1. Několikrát jsem tam objednávala a vždycky spokojenost :) Jinak nápis je opravdu super :DD

    OdpovědětVymazat
  2. S Wayfarer zkušenosti nemám :( ale ta mikča je hezká :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  3. Ten nadpis by bol pravdivý aj na mňa :D
    Môj blog: Girl with pink nails
    GIVEAWAY: TU

    OdpovědětVymazat
  4. Z eshopu jsem si už párkrát objednala a vždy velká spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  5. Lovely post :)

    http://shizasblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Mam odtud vak a jsem spokojena, mikina vypada skvele, tu bych brala hned, napis na me sedi na 100% :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mam odtud vak a jsem spokojena, mikina vypada skvele, tu bych brala hned, napis na me sedi na 100% :)

    OdpovědětVymazat
  8. Haha, tak ta je perfektní! Nápis to naprosto vystihuje. :) Jinak e-shop znám už dlouho, ale ještě jsem z něj neobjednávala. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  9. nějaké věci z e-shopu mám a jsem s nimi spokojená:) určitě se nejedná o špatnou stránku a tahle mikina je úžasná! přesně takové věci mám ráda:) jednoduché, pohodlné a když jsou ještě výstižné je to naprostá nádhera! :D :)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpovědětVymazat
  11. Mají tam opravdu originální mikiny, vaky atd. myslím, že si tam něco objednám až se budu chystat na tábor, protože tam se takové věci neztratí a budu je moct i půjčovat kamarádkám. Úplně se vidím v létě se svými sandály, šortkami a zastrčenou mikčou!! Vybrala sis skvěle, určitě ti sekne! <3
    sophie

    OdpovědětVymazat
  12. Wayfarer mám moc ráda, mají originální kousky :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  13. Mikča vypadá super! :) Já jsem tam asi ještě nic neobjednávala, ale jsou tam opravdu fajn originální kousky a určitě bych si vybrala :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá luxusně a už na první pohled moc pohodlně! :)

    EverythinKate

    OdpovědětVymazat
  15. no rozhodne nie som a najhorsie bolo ked som sa snazila bojovat proti tomu
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  16. that's for me))

    kireikana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Haha, this shirt is great! :D

    www.sophias-fashion.de

    OdpovědětVymazat
  18. Wow, to je teda naozaj vystihujúce!☺ krása. :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
  19. Moc hezká mikina, tento typ mikin mám velmi ráda a v mé skříni mám asi 4 kousky :-)

    Nela Agáta z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  20. Mikinu s takovým nápisem bych potřebovala taky :D Je božská a vypadá hrozně pohodlně. Navíc ten super výstižný nápis mluví za vše :)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  21. Z Wayfareru mám dvoje legíny... Ale nějak mi nesedly, takže :D Ale jako věci tam mají hezké. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  22. na wayfarer jsou super kousky, také se mi líbí jejich originalita, my se ségrou máme brýle od tama :D takový crazy a ještě legíny

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Z Wayfareru jsem si nikdy nic nevybrala, ale tahle mikča se mi líbí:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!