Spring Cosmetics Wishlist Notino.cz

Ahoj ! Vítám vás u dnešního článku, který bude wishlist ze stránky Notino.cz. Z této stránky opravdu hodně objednávám a vždy jsem byla se všemi produkty spokojená. Ráda si dělám různé wishlisty , takže jdeme na to!

1. Calvin Klein Eternity - protože se mi teď celkem rozrůstá sbírka mých parfému, další do sbírky bych chtěla přidat tento od CK. Určitě ho znáte, je celkem známý. Ještě jsem si ho ani nestihla nikde očuchat, takže si nejspíše první objednám vzorek.

2. MAC Retro Matte rtěnka - rtěnky od Macu jsou bestseller a také bych ráda jednu vyzkoušela. Vybrala jsem z té matné řady,, protože nosím nejvíce matné rtěnky. Odstín ještě nevím, nejdřív zkouknu swatche na internetu a pak uvidím, každopádně mi určitě v mé sbírce nesmí chybět.

3. Nars tvářenka - další hodně známý produkt, který bych chtěla vyzkoušet. Nejznámější odstín těchto tvářenek je Orgasm, který je skoro furt vyprodaný, takže možná šáhnu po jiném.

4. Real Techniques Original Collection Eyes - štetce od Real Techniques mám strašně ráda a ještě mi chybí sada štětců na oči. Ty co mám na pleť, jsou strašně jemné a příjemné, takže určitě takové budou i ty na oči :)

5. NYX Cosmetics Matte Finish - poslední produkt je tento matný sprej na makeup od Nyxu. Nyx mám strašně ráda a jejich produkty jsou super. Dlouho koukám po nějakém fixačním spreji a když jsem viděla tento od Nyxu, byla to jasná volba.

To bylo vše z dnešního wishlistu, doufám, že se vám líbil :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře!