Mých 5 top produktů z drogerie


Dneska tu mám článek o mých TOP 5 produktech z drogerie, které si kupuji furt dokola. Přece jen, už jsem toho vyzkoušela hodně, a nějaké vítěze tu mám . Takže kdybyste chtěli doporučení, určitě čtěte dále! Někdy bude určitě i článek o propadákách :)

1. Garnier - micelární voda
Zkoušela jsem už i micelárky od Nivei ale tahle je prostě všechny porazila. Opravdu suprově čistí, jdou s ní odlíčit i oči. Vůbec mi je nedráždí, naopak, zklidňuje. Už ji mám fakt velkou dobu a skoro vůbec neubývá - má 400 ml, takže mi to v pohodě vystačí fakt na dlouho. Cena je ku poměru suprová - kolem 180 kč, často na ní bývají i slevy. Já ji kupuji na Notino.cz zde .

2. Essence - Make me brow
Jelikož já si obočí moc nedokresluju, tak používám jen tento barevný gel. Je to vlastně napodobenina gelu od Benefitu ale klidně můžu říct, že mi bohatě vystačí tohle za 70 kč než gel od Benefitu za 800 kč. Je to fakt super, na výběr jsou dva odstíny - já mám ten tmavší a sedí parádně. Má malinký kartáček, takže se dobře aplikuje.

3. Maybelline - Baby Skin
Před koupí jsem hodně váhala, protože hodně lidí ji chválilo a hodně zase ne. Říkala jsem si ale že za to nic nedám a že to vyzkouším. Jsem fakt ráda, že jsem si to koupila. Opravdu potom máte Baby Skin, strašně hladkou pleť . A výdrž korektoru/makeupu to taky prodlouží. Akorát mě trochu mrzelo to malé balení.

4. Rimmel - Stay Matte powder
O tomhle pudru určitě nemusím nic říkat, je tak profláknutý , že ho určitě všichni znáte. Já už jsem s ním skoro na dně a určitě si pořídím nový.

5. Maybelline - korektor Fit me
Mám doma opravdu spooustu korektorů a nikdy mi žádný nevyhovoval jako tento. Je fakt super lehký a opravdu úžasně kryje. Na to si dávám ještě rozjasňující korektor a opravdu mám kruhy pod očima pryč. Už mi skoro dochází, takže si půjdu pro nový.

Co je vaše TOPKA z drogerie? :) 

13 komentářů:

  1. Tak s tím gelem na obočí souhlasím. Já mám teď ten nový od Maybelline s kulatým koncem a je mým must have! jinak i ty stíny na obočí od Essence jsou super, ale ten kartáček je pohodlnější a aplikace rychlejší. Micelárku vyzkouším! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. S micelárkou a pudrem mám také dobré zkušenosti. :) A na primer mám už nějakou dobu zálusk.

    OdpovědětVymazat
  3. Rimmer stay matte pudr a makeup a garnier taky, ale tonikum, to jsou moji oblíbenci. Jinak tu micelárku mám také a jsem s ní celkem spokojená, hlavně dlouho vydrží.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Ta micelárka od Garnieru je super! :))

    OdpovědětVymazat
  5. 1,2 a 4 mám doma taky a jsem moc spokojená, produkty kupuji opakovaně :).
    Beauty by K. + soutěž ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Rimmel Stay Matt tiež používam veľmi rada. Inak je mojou topkou Lash Sensational od Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gel na obočí je taky jeden z mých favoritů.

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek :) Doma mám micelárku od Garnieru akorát v modré verzi a stay matte je moje stálice :)

    Ahmad Tea Haul

    OdpovědětVymazat
  9. so všetkým môžem len súhlasiť, ale Fit me som ešte neskúsila :) ale čítala som na neho len pozitíva tak možno skúsim :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  10. Stay Matte je skvělý pudr :) Mojí topkou je Camouflage od Catrice, a Selfie makeup od Dermacolu :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  11. Úplne súhlasím!!! U mňa je to taktiež púder stay matte, gél na obočie a podkladovú bázu. A pridala by som ešte korektor od Catrice.

    MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  12. Naprostý souhlas, hlavně co se týče pudru od Rimmelu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!