Tělový Peeling Mojito od Saloos

Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Jelikož jsem celkem nedávno psala článek o Bio kosmetice, tak jsem si řekla, že by bylo asi fajn nějakou vyzkoušet :D Když se řekne Bio kosmetika, jako první se mi hned vybaví česká značka Saloos , která je hodně známá v blogové scéně. Momentálně od nich testuji 4 produkty.  Dnes se budeme věnovat prvnímu produktu, na jehož testování jsem se těšila úplně nejvíce - jedná se o tělový osvěžující peeling , verze Mojito. Mají na výběr ještě čokoládu, růže, levandule.. Jelikož mě nejvíce lákalo to "osvěžující" , tak jsem šáhla po této :)
Hned jak jsem produkt otevřela, ohromila mě ta parfemace - naprosto úžasná ! Vyvolalo to ve mě opravdu pocit osvěžení a vzpomněla jsem si na teplé dny u moře. Je to opravdu krásná exotická vůně a jsem ráda, že jsem si vybrala zrovna tuto, protože třeba čokoláda a jiné jsou podle mě ohrané :) Peeling obsahuje mořskou sůl, a ta svou funkci plní skvěle, hezky obrušuje. Po nanesení je pokožka mastnější, oplachuji jen vlažnou vodou. Používám ho 1-2x za týden a opravdu není potřeba víckrát, jako u jiných tělových peelingů. Díky oleji pokožku zhydratuje, takže není pak už potřeba mazat. Tuto značku seženete na jejich e-shopu nebo například na stránce Notino.cz


+ krásně voní
+ hydratuje
+ obsahuje olejovou složku

- nic

Máte zkušenosti se značkou Saloos? :) 

11 komentářů:

  1. Od Saloos som zatiaľ vyskúšala len hydrofilný odličovací olej, ale to nebolo pre mňa "ono", lebo ma štípal v očiach a mala som potom nepríjemný, akoby špinavý pocit na tvári. Za mňa oleje na tvár asi nie, možno aj preto, že mám mastnú pleť. Tento peeling mám tiež doma, už sa teším, kedy príde na rad :)

    OdpovědětVymazat
  2. takéto peelingy proste milujem :) viem si predstaviť tú nádhernú vôňu :) ale od Saloos som ešte peeling nemala, iba od Dermacol taký jahodovo-rebarborový, a ten voňal nádherne :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Peelingy mám ráda a o tomto jsem už někde četla, takže si jej určitě koupím. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Peelingy nemám a vlastně nemám s nimi ani zkušenosti, ani s touto značkou, ale zkoumám ji vždy v DM. :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky :) Ta vůně musí být božská :) Já olejový peeling ještě neměla, ale budu ho muset zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Love this! Sounds like a good product ♥

    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  7. I just lvoe everythign scented with Mojito)
    so cute!
    KireiKana

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá úžasné, už dlhšie pokukujem po nejakom peelingu a tento ma práve dosť nadchol:)
    http://thenoela.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!