Letní odličovací rutina

Ahoj! Vítám vás u dalšího článku, který se bude týkat mé letní odličovací rutiny. Ne že by se mi každé období měnila moje rutina s produkty, ale občas se nějaký ten produkt vymění, znáte to. Masky a peelingy vám tu ukazovat nebudu, to bude někdy jindy zase jiný článek.
1. Odlíčení očí dvoufázovým odličovačem od Dermacolu
Když mám silnější oční líčení (linky, voděodolnou řasenku apod.) používám na oči něco jiného než micelárku a to tenhle dvouf. odličovač od Dermacolu, který právě má dvě složky, jedna z toho je olejovitá a má odličovat voděodolný makeup. Vždycky s tím zatřepu, aby se složky propojily a pak rychle kápnu na tamponek. Opravdu krásně a rychle odlíčí, akorát mi tam prostě vadí ten mastnější olej, ale s tím bohužel nic neudělám .
2. Odlíčení pleti micelární vodou od Garnieru
Dalším krokem (občas je to i první krok) je micelárka. Moje dlouho oblíbená růžová od Garnieru je naprosto skvělá, krásně pleť odlíčí a zvládne dát dolů i řasenku. Snažím se opravdu pečlivě odstranit všechny zbytky líčení.
3. Dovyčistění gelem od Biodermy
Protože micelárka neodlíčí úplně všechno, dalším krokem je tento gel od Biodermy. Je to čistící gel pro smíšenou pleť, takže pro mě ideální. Navíc má pumpičku takže super aplikace. Vždycky si dám pár kapek na prsty a pak začnu kroužit po pleti, aby to napěnilo a udělám si takový menší peeling. Má trochu silnější parfemaci. Pak si pleŤ opláchnu vodou a smyju ho - to na tom nemám ráda nejvíc, že to prostě musím smývat vodou :D PleŤ tedy krásně dočistí .
4. Květinová pleťová voda od Saloosu
Tohle nedělám úplně vždycky, ale občas když mám chuŤ tak si obličej přestříkám touhle květinovou vodou, která krásně vodí po levanduli. Myslím, že by měla uzavřít póry po odlíčení, pokud se nepletu (kdyžtak mě opravte) . Seženete ji například na Notino.cz :)
5. Noční krém Nivea
Úplně poslední krok je samozřejmě noční krém. Jak jsem někde psala, celkem to flákám a nemažu se poctivě každý den, což bych určitě měla, aby byla pleŤ hydratovaná. Tenhle krém od Nivei mám strašně ráda, krásně voní a je jemný, vždycky mám po něm příjemný pocit. Teď se budu snažit to tolik nezanedbávat :)

Jaká je vaše letní odličovací rutina? :) 

5 komentářů:

  1. Základ je micelárka a na dočištění čistící gel, který potom smyji navlhčenou mořskou houbou. A nakonec hydratace krémem nebo sérem :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Ta květinová voda je super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na tohle téma jsem psala nedávno samostatný článek na blog :) Micelárku od Garnieru mám moc ráda.

    Noc na Pradědu pod hvězdami

    OdpovědětVymazat
  4. máme podobnú odličovaciu rutinu, len s trošku inými produktami :) postup ale rovnaký :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Má rutina je odličovač a čistící gel :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!