Maybelline nejlepší produkty

Ahoj ! Když jsem tak přemýšlela, jaký formát článku vydat, napadlo mě vybrat pár značek kosmetiky z drogerie a u nich vám zrecenzovat jejich (pro mě) nejlepší produkty. Jako první značku jsem vybrala Maybelline, která patří mezi mé nejoblíbenější, takže bylo těžké vybrat jen pár produktů, aby článek nebyl mega dlouhý. Co se týká této značky, myslím si, že má nejlepší řasenky z drogerie - samozřejmě jednu vám tu taky zmíním, ale je jich určitě víc, které jsou skvělé. Co mám taky hodně ráda jsou produkty na pleť - korektory, pudry,makeupy .. Myslím si, že značka Maybelline je velmi povedená a pokud sháníte opravdu kvalitní produkty za dobrou cenu, je to dobrá volba :)
Baby Skin
Jako první, abych šla tak jako popořadě jsem vybrala tuhle úžasnou bázi pod makeup Baby Skin. Určitě jsem na ni už psala samostatnou recenzi, takže vám to jen malinko shrnu. Jedná se o bázi, která by vám měla vyhladit pleť a vyzmizíkovat póry. Ten název "Baby Skin" je opravdu trefný, protože po této bázi máte opravdu dětskou jemnou pleť. Co se týká vyzmizíkování póru, trochu efekt to udělá, ale nic přeborného. Myslím si, že do nějakých 250 kč ji v drogerce seženete a vydrží celkem dlouho, protože vám stačí malá kapička na pokrytí celého obličeje. Já ji mám konkrétně z Notino.cz/


Fit Me korektor
Jak jsem zmiňovala, korektory od Maybelline jsou taky úžasný . Já tu mám tenhle můj nejoblíbenější z řady Fit me (která obsahuje ještě makeup a pudr) . Mám asi třetí balení , sice ho teď nepoužívám ale určitě se k němu ještě vrátím. Má suprový krytí a je na pleti opravdu lehký, akorát si teď nejsem jistá odstínama jak jsem ho chvíli nekupovala, nevím právě jestli je tam nějaký opravdu světlý, protože já přes něj kdysi dávala ještě rozjasňující korektor. Každopádně vám ho mohu taky doporučit, myslím že cena je do nějakých 150 kč :)
Fit me pudr
Další produkt z řady Fit me je tento pudr, který udělá v kombu s tím korektorem skvělý efekt. Je strašně jemně namletý, takže pokud nechci na obličeji moc vrstev použiju tenhle pudr. Celkem vás zmatní, ale má spíše takový saténový efekt. Balení je úplně skvělý , obsahuje zrcátko i labutěnku, která není úplně k zahození .


Lash Sensational řasenka
Jak jsem se zmínila už na začátku, co má Maybelline nejlepší jsou naprosto řasenky ! Vybrala jsem jen tuhle jednu, ale v jejich sortimentu najdete dalších 10 super řasenek. Myslím, že jsou nejlepší z drogerie, co jsem tak zkoušela. Tahle má super kartáček, který mi moc vyhovuje. Řasy zahustí i prodlouží a mě teda vůbec neslepuje. Určitě si ji pořídím zase.

Jaké jsou vaše top produkty od Maybelline? :) 

7 komentářů:

  1. Lash Sensational je geniálna! taktiež aj Fit me púder som mala, ten je skvelý, ale korektor som ešte neskúsila, tak asi to zmením :) pekný článok :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Mě ten pudr přijde hrozně těžký na pleti :-D Pěkný článek

    OdpovědětVymazat
  3. Fit Me korektor chcem vyskúšať, práve sa mi minul môj obľúbený Catrice, takže si skočím do drogérie. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  4. Tento pudr jsem dříve používala, ale pak mi přestal sedět, hodně se mi po něm mastila T-zóna. Teď ráda používám transparentní... ale na řasenky Maybelline nedám dopustit!
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Vyskúšala som všetky tri produkty až na každým ospevovanú riasenku. Báza je dokonalá a korektor s púdrom taktiež. Vybrala by som tiež tieto produkty ako ty.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  6. Od Maybelline nejvíc miluji řasenku, kterou ukazuješ v článku :)

    Noc na Pradědu pod hvězdami

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!