Vypotřebováno #1

Ahoj! Vítám vás u prvních spotřebovaných produktů na mém blogu. Myslím si, že to nebude moc častý formát, protože já věci spotřebovávám fakt pomalu. Nechápu, jak někdo může za měsíc mít pryč 20 produktů :D To já si spotřebuju třeba za 2-3 měsíce max korektor, řasenku nebo nějakou micelárku. Teď se mi teda pár věcí nahromadilo, takže vám je ukážu a napíšu o nich krátkou recenzi, jak mi vyhovovali/nevyhovovali.

Batiste suchý šampon
Můj už snad několikátý Batiste šampon. To vypovídá o tom, že mi opravdu vyhovuje a je skvělý. Nejlepší suchý šampon na trhu podle mě. Navíc za tu cenu 100 kč je to úplná pecka. Já teď musím naběhnout do drogerky pro další, protože to bez něj opravdu nedám :D Je to pokaždé záchrana. CHtěla bych vyzkoušet zase nějakou jinou vůni. Když ještě nebyl k dispozici v drogerkách, objednávala jsem ho na Notino.cz/ .

Balea denní matující krém
Tenhle krém mám spotřebovaný už delší dobu, ale něco si o něm vybavuji. Vím, že úplně úžasně voněl po okurkách. Je za směšnou cenu, za nějakých 70 korun. Myslím si, že jako denní krém je vyhovující a i trochu matoval. Asi si ho pořídím znovu :)
Garnier micelární voda
Tuhle micelárku už odemě znáte, můj svatý grál mezi micelárkama. Teď jsem si koupila další balení a jedu zas a znova :) Nikdy mě neomrzí a když nevím jakou, vždycky šáhnu po této.

Bioderma Micelární voda
Tahle micelárka je z trošku dražší kategorie, protože Bioderma je lékárénská značka. Taky mi vyhovovala, bylo vidět že je to něco lepšího a pečlivějšího k mé pleti. Měla jsem tu modrou, ještě bych chtěla zkusit tu růžovou, takže až dopoužívám Garnier, nejspíš do ni půjdu :)

Clean and Clear Morning energy
Naprosto úžasná věc! Tohle tonikum nebo jak tomu říkat používám každé ráno a vždycky mi pleť krásně vyčistí a zmatní . Je určeno pro smíšenou/mastnou pleť, takže je v něm trochu alkoholu a může to občas štípat a má to silnější vůni, ale dělá to zázraky. Už si nedokážu představit ráno bez tohoto, nedokázala bych si ráno pleŤ vyčistit ani micelárkou. Tohle doporučuju !:)
Rimmel Match Perfection
Aspoň ať tu mám jeden kousek z dekorativky, tenhle korektor od Rimmelu byl fakt super, krásně rozjasňoval a jsou k dispozici fakt světloučké odstíny. Asi pořídím znovu :)

Co jste vypotřebovali v poslední době vy? :) 

4 komentáře:

  1. Souhlas s micelárkou Garnier, ráda zkouším jiné, ale k této se vždycky vrátím:-) A Batiste používám pořád, jen vždy vyměním parfemaci:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Modrou Biodermu jsem si kupovaala v akci 1 plus 1 zdarma 500 ml, jsem s ní velice spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Batiste je moja topka! Ako bruneta ale používam len ten dark divine, pretože ostatné mi nechávajú biele stopy vo vlasoch :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bioderma je moja láska, len tá v ružovej farbičke, najlepšia micerálka. Inak s tou Garnier ste ma baby navnadili. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!